مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 10:102022-01-04اجتماعي

بازگشایی راه ارتباطی 325 روستای اردبیل/عملیات راهداری ادامه دارد


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: راه 325 روستای استان با تلاش شبانه روزی اکیپ های راهداری بازگشایی شد.

- اردبیل - مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: راه 325 روستای استان با تلاش اکیپهای راهداری در شبانه روز گذشته بازگشایی شد که عملیات ها برای جلوگیری از انسداد محورها ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش برف و مسدود شدن راه بسیاری از روستاهای استان اردبیل اقدامات و عملیات برف روبی و نمک پاشی برای بازگشایی این راه های ارتباطی با به کارگیری 80 اکیپ راهداری آغاز شد که نهایتاً صبح امروز با تداوم عملیات ها راه ارتباطی 325 روستای اردبیل بازگشایی شد.

وی با اشاره به ادامه عملیات راهداران تا بازگشایی کامل محورها و جاده های استان گفت: عملیات برف روبی و نمک پاشی در راه های اصلی و فرعی استان در حال پیگیری و انجام است و هم اکنون همه راه های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به فعالیت راهدارخانه های استان اضافه کرد: در حال حاضر 22 راهدارخانه استان با 430 نیروی انسانی در طرح زمستانی راهداری استان فعال و آماده ارائه خدمات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه ارتباطی 325 روستای اردبیل/عملیات راهداری ادامه دارد

بازگشایی راه ارتباطی 325 روستای اردبیل/عملیات راهداری ادامه دارد