مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:452022-01-04سياسي

حاج قاسم اثبات کرد عزت مومن در تبعیت محض از ولایت است


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: راز محبوبیت حاج قاسم در خلوص ایشان خلاصه است و آن شهید بزرگوار اثبات کرد که عزت مؤمن در تبعیت محض از ولایت است.

- مالک رحمتی در ابتدای مجمع عمومی سالانه شرکت سامان بازار رضوی وابسته به بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: هنوز با گذشت دو سال از شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، فقدان آن بزرگ مرد ایران زمین، غمناک و اندوهگین است و یاد آن شهید عزیز که تمام قد برای سربلندی ایران اسلامی می زیست و برای رسیدن به اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی زمان و مکان محدودیتی برایش نبود و شبانه روز در جهاد مستمر بود، اشک ها را روانه می سازد.

وی افزود: الگو بودن آن بزرگ مرد وظیفه را برای تمام کسانی که امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت هستند، سخت می کند و در واقع باید بگوییم که در تمام عرصه های کشور نیازمند حاج قاسم هایی هستیم که مجاهدانه وهوشمندانه شرایط حال حاضر مردم عزیز و کشور را درک کنند و جامعه را با ایجاد وحدت و یکپارچگی به مرحله توسعه، پیشرفت و تکامل سوق دهند.

رحمتی اظهار کرد: امروز یکی از مهم ترین مشکلات و نارضایتی هایی که ملت عزیز این مرز و بوم از آن رنج می برند، مسئله معیشتی و اقتصادی است و این امر می طلبد که حاج قاسم هایی در این عرصه وارد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم اثبات کرد عزت مومن در تبعیت محض از ولایت است

حاج قاسم اثبات کرد عزت مومن در تبعیت محض از ولایت است