مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:352022-01-04سياسي

هویت زن مسلمان بازتعریف و به مردم معرفی شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: ایام فاطمیه فرصت ارزشمندی است تا هویت زن مسلمان باز تعریف شده و به مردم معرفی شود.

- ، حجت الاسلام منصور امامی ظهر سه شنبه در جلسه مجمع الذاکرین مصباح الهدی خواهران ارومیه که در حسینیه حاج جواد محل دائمی این مجمع برگزار شد، با اشاره به دیدگاه اسلام به زن اظهار داشت: نگاه اسلام به زن یک دیدگاه متعالی است فارغ از این که مسلمین بدان پایبند هستند یا نه، و لذا باید به این مسئله توجه کرد.

وی ادامه داد: جایگاهی که زن در اسلام دارد می تواند مؤثر باشد و امروز دشمن این هویت را نشانه رفته است و حضرت زهرا (س) به عنوان زن نمونه در اسلام که علم 13 امام در ایشان و حجت ائمه معصومین می باشد، باید به مردم معرفی شود.

امامی با بیان اینکه سکوت خواص موجب مظلومیت امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) شد، افزود: معاذ بن جبل از جمله مبلغین دین در زمان پیامبر اسلام بود و درب وی آخرین جایی بود حضرت زهرا سلام الله علیها برای یاری ولایت ببه آنجا رجوع کرد اما جواب منفی از وی برای یاری اهل بیت شنید و همین مسئله را در ماجرای کربلا هم می بینیم که آتش زنندگان خیمه های اهل بیت در آن حال گریه می کردند چون به مقام اهل بیت آگاهی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت زن مسلمان بازتعریف و به مردم معرفی شود

هویت زن مسلمان بازتعریف و به مردم معرفی شود