مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:002022-01-04سياسي

حسین پور: مردم به دولت انقلابی برای ساماندهی نابسامانی ها امید بسته اند


نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خطاب به تیم اقتصادی دولت گفت: مردم عزیز و صبور ایران به دولت انقلابی آقای رییسی امید بسته اند تا بتواند نابسامانی های موجود را سامان دهد.

- نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خطاب به تیم اقتصادی دولت گفت: مردم عزیز و صبور ایران به دولت انقلابی آقای رییسی امید بسته اند تا بتواند نابسامانی های موجود را سامان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امان الله حسین پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، بیان کرد: بدون تردید راه ایثار و شهادت و فرهنگ مقاومت ادامه دارد.

وی ضمن تشکر از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای بیان کرد: این تیم با تاسی از هدایت های رهبر انقلاب و پشتوانه قانون مجلس به دنبال یک توافق محکم، ماندگار و اثربخش هستند.

غرب هم امروز باید بداند که نه این تیم، تیم قبل است که فقط لبخند زدن را بداند و نه مجلس، مجلس گذشته است که برجام را در 20 دقیقه تصویب کنند و بدانند که تیم انقلابی و مجلس امید و انتظار مردم ذره ای از حق ملت کوتاه نخواهند آمد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی خطاب به تیم اقتصادی دولت مطرح کرد: مردم عزیز و صبور ایران به دولت انقلابی آقای رییسی امید بسته اند تا بتواند نابسامانی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین پور: مردم به دولت انقلابی برای ساماندهی نابسامانی ها امید بسته اند

حسین پور: مردم به دولت انقلابی برای ساماندهی نابسامانی ها امید بسته اند