مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 07:302022-01-04فرهنگي

ثبت نام بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران از فردا آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کورش پیرو مدیر بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در این دوره جشنواره با اعلام این خبر اعلام کرد: بر اساس گاهشمار جشنواره، - ثبت نام متقاضیان شرکت در بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران چهلمین جشنواره فیلم فجر در سامانه جشنواره، از فردا چهارشنبه 15 دی ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کورش پیرو مدیر بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در این دوره جشنواره با اعلام این خبر اعلام کرد: بر اساس گاهشمار جشنواره، فرصت ثبت نام شش روز خواهد بود و ساعت 24 دوشنبه 20 دی ماه به خواهد رسید.

به گفته او، تمام مواد تبلیغاتی فیلم های سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که از 15 دی ماه سال 1399 تا 15 دی ماه سال 1400 در داخل کشور اکران عمومی شده باشند و یا در سامانه های نمایش درخواستی به صورت آنلاین به نمایش عمومی درآمده باشند، می توانند در مسابقه تبلیغات سینمای ایران شرکت کنند.

پیرو تٲکید کرد: بر اساس آیین نامه، آثار ارزیابی شده در دوره های گذشته، پذیرفته نمی شوند.

گفتنی است کلیه آثار متقاضی شرکت در این بخش، بایستی ضمن مطالعه شرایط اختصاصی سه بخش [آنونس و تیزر، پوستر و عکس]در سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران از فردا آغاز می شود

ثبت نام بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران از فردا آغاز می شود