مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:552022-01-04سياسي

میزبانی دهاقانی ها از کاروان شهدای گمنام/ هنوز بوی معطر جبهه ها به مشام مردم می رسد


مردم ولایتمدار دهاقان اعم از پیر و جوان و زن و مرد چشم خود را به لاله های بی نشانی روشن کردند که روزی غریبانه شهید شدند و اکنون عزتمندانه به آغوش خواهران و برادران خود برگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، بیش از 33 سال است که از آخرین روزهای سال های ایثار و حماسه می گذرد و همچنان بوی معطر جبهه ها به مشام مردم این کشور می رسد.

و چه حکمتی است در رفتن آن روزهای سربازان خمینی و آمدن این روزهای کبوتران آسمان گمنامی که بر روی دستان غیرتمند مردم هر کوی و برزن در هر شهر و روستا تا خانه ابدی استقبال می شوند.

امروز مردم ولایتمدار دهاقان اعم از پیر و جوان و زن و مرد چشم خود را به لاله های بی نشانی روشن کردند که روزی غریبانه شهید شدند و اکنون عزتمندانه به آغوش خواهران و برادران خود برگشتند.

در این میان  چه زیبا بود نجوای مادر شهیدی که از دردانه خود سخن می گفت و با امید بازگشت او روزها و ماه ها را می گذراند.

امروز فرزندان حضرت روح الله عاشقانه با استقبال مردم فهیم و بااصالت دهاقان تشییع شدند و دهاقانی ها بار دیگر ثابت کردند که فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در بین کوچک و بزرگ و خرد و کلان این مردم زنده است و خواهد ماند.

مردم عزیز این دیار همیشه ثابت کرده اند که در پیروی از آموزه های شهدا در صحنه حضور دارند و حال این مسؤولان و مدیران هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی دهاقانی ها از کاروان شهدای گمنام/ هنوز بوی معطر جبهه ها به مشام مردم می رسد

میزبانی دهاقانی ها از کاروان شهدای گمنام/ هنوز بوی معطر جبهه ها به مشام مردم می رسد