مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:302022-01-04سياسي

خضریان: صنعت آب و فاضلاب کشور سال هاست که نتوانسته پاسخگوی نیازهای کشور باشد


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: صنعت آب و فاضلاب کشورسال هاست که علیرغم هزینه کردهایی سرسام آور در بودجه سنواتی در این بخش، - سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: صنعت آب و فاضلاب کشورسال هاست که علیرغم هزینه کردهایی سرسام آور در بودجه سنواتی در این بخش، نتوانسته پاسخگوی نیازهای کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در جلسه علنی امروز مجلس، به عنوان نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، بیان کرد: همان طور که همه مستحضر هستند یکی از مهمترین زیرساخت های تشکیل دهنده توسعه پایدار در کشور تأمین آب شرب و بهداشتی و تصفیه فاضلاب شهری می باشد.

بدون شک اهتمام به این مهم در عرصه هر یک از استان های این مرز و بوم می تواند، تأثیر بسزایی در ایجاد توازن جمعیتی بافت های انسانی مستقر در روستاها، شهرها و کلانشهرها داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: ایجاد رفاه عمومی و ارتقای رضایتمندی شهروندان در این بخش می تواند از ارکان جلوگیری مهاجرت از روستاها به شهرها و از شهرها به کلانشهرها محسوب شده و به طور قابل ملاحظه ای از خالی شدن روستاها و ایجاد حاشیه نشینی های شهری که معضلات بی شماری را در پی دارد، جلوگیری کرده و ضمن ایجاد پایداری جمعیتی در کشور، باعث توسعه اقتصادی، امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: صنعت آب و فاضلاب کشور سال هاست که نتوانسته پاسخگوی نیازهای کشور باشد

خضریان: صنعت آب و فاضلاب کشور سال هاست که نتوانسته پاسخگوی نیازهای کشور باشد