مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 06:152022-01-04فناوري

چگونه گیف خنده دار خود را داشته باشیم


گیف خنده دار که امروزه ما در شبکه های مجازی همانند واتساپ به وفور از آن استفاده می نماییم در واقع یک فیلم ویدیویی بسیار کوتاه است و علاقه مندان بسیاری دارد.

- نشان دهید.

از همین رو توصیه می شود حتما از گیف خنده دار استفاده نمایید زیرا: ساخت آن آسان است و هزینه آن چنانی ندارد می توانید به راحتی در شبکه های اجتماعی از آن استفاده نمایید می توانید به گیف خود شناخته شوید حجم فایل های گیف بسیار کم می باشد و عموما چون خنده بر لب می آورند، کارایی زیاد دارند امکان بازاریابی و جلب مخاطب با گیف خنده دار بسیار آسان تر است روش های ساخت گیف: از نرم افزار فتوشاپ استفاده نمایید: اگر به کارهای کامپیوتری علاقه مند هستید، می توانید از این روش بهره ببرید اما بسیاری از افراد به دلیل پیچیده بودن فتوشاپ تمایلی به استفاده از آن ندارند.

می توانید از نرم افزارهای موبایل استفاده کنید: در حال حاضر نرم افزار های زیادی هستند که در کمتر از چند دقیقه می توانند گیف مد نظر شما را تولید نمایند اما باید در نظر داشت که گاها نیاز به حجم حافظه خالی زیادی دارند.

از سوی دیگر این نرم افزار ها تنها از پلت فرم های خاص پیروی می نمایند.

دانلود گیف خنده دار از شرکت های طراحی کمک بگیرید: این مورد بسیار آسان بوده و در حال حاضر بسیاری از افراد از این روش استفاده می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه گیف خنده دار خود را داشته باشیم

چگونه گیف خنده دار خود را داشته باشیم