مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:452022-01-04سياسي

بصیرت اصلی ترین رمز موفقیت شهید سلیمانی بود


فرمانده اسبق سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه در جنگ شناختی بصیرت رمز پیروزی است، گفت: بصیرت اصلی ترین رمز موفقیت شهید سلیمانی بود.

- قزوین – فرمانده اسبق سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه در جنگ شناختی بصیرت رمز پیروزی است، گفت: بصیرت اصلی ترین رمز موفقیت شهید سلیمانی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار سالار آبنوش دوشنبه شب در جمع مردم شهر محمودآباد نمونه که در مصلی این شهر برگزار شد اظهار کرد: ما در خلقت خود هیچ نقشی نداشته ایم و اینکه در این مقطع متولد شده ایم و مولود این زمان هستیم و با یک انقلاب اسلامی همزاد شده ایم قطعاً باید بدانیم که بدون دلیل و حکمت نیست.

وی با بیان اینکه اسلام در عید مبعث متولد شده و ما مسلمان ها هرساله برای اسلام جشن تولد می گیریم، افزود: وقتی اسلام متولد شد اصحاب فتنه و کفر که همواره منافع خود را در تنازع با مکتب الهی می دیدند که از صدر خلقت بشر نیز این داستان تا به امروز وجود داشته است فکر کردند این دین را نیز می توانند به حاشیه بفرستند.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه اصحاب فتنه و کفر در تلاش بودند که بعد از پیامبر (ص) این دین را نیز مانند خیلی از ادیان منحرف کنند، عنوان کرد: گروهی که منافع مادی و شیطانی آنها با دین الهی در تقابل است همواره در کمین دین بوده اند و لذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت اصلی ترین رمز موفقیت شهید سلیمانی بود

بصیرت اصلی ترین رمز موفقیت شهید سلیمانی بود