مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 05:002022-01-04سياسي

مکتب شهید سلیمانی تبیین و نهادینه شود


رییس حوزه هنری لرستان با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی نماد بارز بصیرت، اخلاص، مردم داری و ولایت مداری بود، بر لزوم تبیین و نهادینه شدن مکتب سردار سلیمانی و نقش این مجاهد در جامعه تاکید کرد.

- سامان سپهوند در حاشیه آغاز به کار رویداد پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال عقیق سلیمان با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با معرفی بیشتر ابعاد شخصیتی و مجاهدت های سردار سلیمانی، اظهار کرد: تلاش شده تا با اجرای برنامه های فرهنگی بتوانیم در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشان دادن رشادت ها و جانفشانی های شهید سلیمانی گام برداریم.

وی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از اهداف برگزاری رویداد عقیق سلیمان برشمرد و افزود: باید مکتب سردار سلیمانی و نقش این مجاهد در جامعه تبیین و نهادینه شود و در این میان بی شک تأثیر فعالیت های فرهنگی و هنری نقش بسزایی دارد.

رییس حوزه هنری لرستان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مرد بی تکرار تاریخ مقاومت، ایستادگی و مردانگی است، تصریح کرد: پس از سال ها تلاش شبانه روزی دستگاه دیپلماسی و رسانه های حامی جریان سازش و تسلیم، برای القای حس شکست اصل مقاومت و ایستادگی و خالی کردن پشت آزادگان جهان، حاج قاسم با اهدای جان خود تمام معادلات را بر هم زد و برنامه های دشمنان داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی تبیین و نهادینه شود

مکتب شهید سلیمانی تبیین و نهادینه شود