مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 18:502022-01-03سياسي

سردار سلیمانی و ایجاد هلال مقاومت از ایران تا یمن


یک تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی عامل پیوند حزب الله و حماس بود و ظرفیت های خفته مردمی در کشورهای منطقه را ساماندهی کرد، - گفت: سردار سلیمانی هلال مقاومت را از ایران تا یمن در مقابل دشمنان ایجاد کرد.

حجت اله دادگر، در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی در داخل و خارج از کشور، اظهار کرد: در تبیین جایگاه شخصیتی سردار سلیمانی باید به حضور وی در دو عرصه داخلی و بین المللی توجه شود.

وی با اشاره به اینکه امروز میلیون ها نفر از داخل و خارج سردار سلیمانی را با عنوان عزیز ملت خطاب می کنند، گفت: همیشه سرادرانی از ایران دفاع کرده اند اما از هیچ کدام با عنوان عزیز ملت یاد نشده است.

دادگر با بیان اینکه تا اسم دفاع مقدس و محور مقاومت ایران پیش می آید نام سردار سلیمانی از ذهن می گذرد، ادامه داد: همواره کشورهای غارت گر به سرمایه کشورهای خاورمیانه چشم دوخته اند کمااینکه از وقتی استعمار بر خاورمیانه ساکن شد ثروت آنان را غارت و در کنار آن رژیم صهیونیستی را ایجاد کرد.

این مدرس دانشگاه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران در مقابل استعمار و برای محو آنان به پا خواست، اظهار کرد: دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی ایران جنگی را تحمیل کردند و این جنگ هشت سال طول کشید و در این مدت ایران نه تنها در برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی و ایجاد هلال مقاومت از ایران تا یمن

سردار سلیمانی و ایجاد هلال مقاومت از ایران تا یمن