مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 18:152022-01-03سياسي

می توان سردار سلیمانی را به محور وحدت اجتماعی در جامعه بدل کرد


حزب جمهوریت ایران اسلامی با صدور پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، خواستار ایجاد وحدت اجتماعی حول محور این شخصیت شد.

- حزب جمهوریت ایران اسلامی با صدور پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، خواستار ایجاد وحدت اجتماعی حول محور این شخصیت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش هایی از متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا 13 دی ماه یادآور شهادت بزرگ مردی است که به نماد زمانه ما در مسیر مجاهدت عاشقانه در راه خدا بدل شد و خون سرخش رسوا کننده مستکبرین و مستبدین سراسر عالم خواهد بود.

شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، سرباز سرفراز وطن در طول زندگی پر برکت خود به همه انسان های آزاده ، نیک اندیش و مجاهد، راه رسم چگونه مسئولانه زیستن را آموخت و در نهایت، چگونه مردن را نیز به زیبایی و شکوه هر چه تمام تر به منصه ظهور رساند.

جدای از ویژگی های شهادت طلبانه و مجاهدانه این شهید بزرگوار، آنچه نباید در داوری پیرامون شخصیت او موجب غفلت و فراموشی قرار گیرد، روحیه مردم داری ،بلند نظری و جاذبه فوق العاده او در ارتباط با همه قشرهای اجتماعی و در حوزه مباحث فرهنگی جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان سردار سلیمانی را به محور وحدت اجتماعی در جامعه بدل کرد

می توان سردار سلیمانی را به محور وحدت اجتماعی در جامعه بدل کرد