مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 15:402022-01-03فرهنگي

داریوش کاردان و اجرای یک برنامه انگیزشی در تلویزیون


تهیه کننده و کارگردان برنامه تاک با تاکید بر اینکه برنامه اش همواره بر روحیه ای قوی اشاره دارد از ساخت سری جدید برای ایام نوروز خبر داد.

- تهیه کننده و کارگردان برنامه "تاک" با تاکید بر اینکه برنامه اش همواره بر روحیه ای قوی اشاره دارد از ساخت سری جدید برای ایام نوروز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه ای تحت عنوان تاک با رویکرد امیدبخشی و ارائه ایده های موفق به تازگی بر روی آنتن شبکه دو قرار گرفته است.

اجرای این برنامه تلویزیونی بر عهده داریوش کاردان است.

این برنامه با موضوع پرداختن به سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، در 26 قسمت 50 دقیقه ای تهیه و تولید شده که در آن تجربیات و سخنان افراد موفق کشورمان در عرصه های هنری، پزشکی، اجتماعی و .

توسط خودشان بیان می شود تا مردم با مشکلات و موانعی که این افراد با آن روبه رو بوده اند تا به جایگاه فعلی خود برسند، آشنا شوند.

مریم السادات نوابی نژاد، تهیه کننده برنامه تاک در توضیحاتی درباره این برنامه گفت: پیش از این برنامه، کارگردانی برنامه های ماه عسل ، هزار داستان ، مکث و محاکات را بر عهده داشتم اما همیشه به یک برنامه تلویزیونی با محتوای سخنرانی های امیدبخش و انگیزشی (تدکس) فکر می کردم، درواقع روایتی از قصه افرادی که از یک بزنگاه خاصی عبور کرده اند و در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داریوش کاردان و اجرای یک برنامه انگیزشی در تلویزیون

داریوش کاردان و اجرای یک برنامه انگیزشی در تلویزیون