مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 13:402022-01-03اجتماعي

دو انتصاب جدید دیگر در وزارت آموزش و پرورش


طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، مهدی فیاضی به عنوان رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و مجتبی همتی فر به عنوان سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری طی حکمی مهدی فیاضی را به عنوان رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور ، منصوب کرد.

مهدی فیاضی، مهندسی الکترونیک و فوق لیسانس MBA دارد و در زمان حضور یوسف نوری در معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع جذب آموزش و پرورش شده و در شهر تهران خدمت خود را آغاز کرده است.

از سوابق اجرایی وی می توان به 15 سال سابقه معلمی و معاونت و مدیریت در 10مدرسه شهر تهران، رییس حوزه ریاست سازمان آموزش و پرورش شهر تهران سال 87و 88و مشاور علمی و فرهنگی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش سال 89و 90اشاره کرد.

رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، پدیدآورنده کتاب مدارس بین الملل، مؤلف کتاب نظامنامه تأسیس، احداث و اداره مدرسه است ودارای مقالات و سخنرانی ها و کارگاه های متعدد در رویدادهای مدرسه ای در خارج و داخل کشور است.

مجتبی همتی فر ، سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک شد طی حکمی از سوی وزیرآموزش و پرورش، مجتبی همتی فر ، سرپرست سازمان تعلیم وتربیت کودک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو انتصاب جدید دیگر در وزارت آموزش و پرورش

دو انتصاب جدید دیگر در وزارت آموزش و پرورش