مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 12:402022-01-03فرهنگي

3 نمایش تئاتر شهر همزمان با ایام عزاداری فاطمیه اجرا ندارند


نمایش تا اشکستان که به مناسبت ایام فاطمیه(س) در تالار اصلی تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفته روزهای چهارشنبه (15 دی ماه) و پنجشنبه (16 دی ماه) طی 2 نوبت و در ساعت های 16 و 19 به صحنه می رود.

- نمایش تا اشکستان که به مناسبت ایام فاطمیه(س) در تالار اصلی تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفته روزهای چهارشنبه (15 دی ماه) و پنجشنبه (16 دی ماه) طی 2 نوبت و در ساعت های 16 و 19 به صحنه می رود.

سه اثر نمایشی به صحنه رفته در تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر روزهای 15 و 16 دی ماه به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به صحنه نمی روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی ایرنا، نمایش احتمالات در تالار چهارسو، نمایش پنگوئن های افسرده در تالار قشقایی و نمایش لیلیت در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (15 و 16 دی ماه) به احترام فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجرایی ندارند.

این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، این سه اثر نمایشی از روز جمعه (17 دی ماه) اجراهای خود را از سر خواهند گرفت.

بنا به اعلام مجموعه تئاترشهر، نمایش های تا اشکستان به کارگردانی حمید حراء در تالار اصلی و تملیخا به کارگردانی بابک پرهام در کارگاه نمایش روزهای پانزدهم و شانزدهم دی ماه میزبان مخاطبان تئاتر خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نمایش تئاتر شهر همزمان با ایام عزاداری فاطمیه اجرا ندارند

3 نمایش تئاتر شهر همزمان با ایام عزاداری فاطمیه اجرا ندارند