مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 12:352022-01-03سياسي

میز خبر جعلی در رسانه ها تشکیل شود/موریانه ای که اعتبار رسانه را نابود می کند


یک پژوهشگر ارتباطات در نشست «تأثیر اخبار جعلی بر اعتبار رسانه ها» مطرح کرد: اخبار جعلی موریانه ای است که به اعتبار رسانه صدمه زده و آن را نابود می کند.

- گزارش ایسنا از نشست تأثیر اخبار جعلی بر اعتبار رسانه ها در حال تکمیل است میز خبر جعلی در رسانه ها تشکیل شود/موریانه ای که اعتبار رسانه را نابود می کند یک پژوهشگر ارتباطات در نشست تأثیر اخبار جعلی بر اعتبار رسانه ها مطرح کرد: اخبار جعلی موریانه ای است که به اعتبار رسانه صدمه زده و آن را نابود می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا نوروزپور، مدیرعامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) و مریم سلیمی، روزنامه نگار و پژوهشگر ارتباطات، در این نشست تخصصی که ظهر دوشنبه (13 دی ماه) از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برگزار شد، به آسیب شناسی اخبار جعلی و اعتبار رسانه ها پرداختند.

همچنین گیتا علی آبادی، رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها میزبانی این نشست را بر عهده داشت.

تبیین ماهیت اخبار جعلی و آسیب های احتمالی آن به اعتبار رسانه ها، نقش رسانه ها در خنثی سازی و کاهش آثار منفیِ اخبار جعلی و استراتژی های رسانه ای برای مرجع سازی و مقابله با تحریف اخبار، از جمله موضوعاتی است که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خبر جعلی در رسانه ها تشکیل شود/موریانه ای که اعتبار رسانه را نابود می کند

میز خبر جعلی در رسانه ها تشکیل شود/موریانه ای که اعتبار رسانه را نابود می کند