مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 12:302022-01-03سياسي

لزوم استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی برای تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی


رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای در جهت معرفی و تبیین ابعاد مختلف شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تلاش کنیم.

- ، مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم آباد با حضور در حوزه هنری لرستان و در جمع شرکت کنندگان رویداد پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال عقیق سلیمان ، از روند برگزاری این برنامه بازدید کردند.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد در این مراسم با اشاره به برگزاری این رویداد به مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی و با موضوع ابعاد شخصیتی آن شهید والامقام؛ از دست اندرکاران برگزاری این برنامه تقدیر کرد.

رضا بیرانوند افزود: پرداختن به مکتب سردار دل ها و معرفی شخصیت علمی و معنوی سردار باید در همه عرصه های هنری مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید با استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای در جهت معرفی و تبیین ابعاد مختلف شخصیت این شهید والا مقام تلاش کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی و عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز در حاشیه برگزاری این رویداد گفت: این برنامه؛ با حضور تعداد زیادی از هنرمندان پرشور، علاقمند و مستعد بسیار جذاب و قابل توجه است.

حمید رضا صفریان افزود: حضور هنرمندان از سراسر نقاط استان؛ تولید آثار هنری با موضوع سردار دل ها و ویژگی های منحصر به فرد آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی برای تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی

لزوم استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی برای تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی