مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 12:052022-01-03سياسي

برگزیدگان رویداد پویانمایی «عقیق سلیمان» در خرم آباد معرفی شدند


رویداد پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال «عقیق سلیمان» با معرفی برگزیدگان رشته های مختلف در خرم آباد به کار خود پایان داد.

- به نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، رویداد پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال عقیق سلیمان با معرفی برگزیدگان رشته های مختلف در خرم آباد به کار خود پایان داد.

مدیرکل حوزه هنری لرستان در مراسم اختتامیه رویداد پویانمایی عقیق سلیمان گفت: حاج قاسم سلیمانی مرد بی تکرار تاریخ مقاومت، ایستادگی و مردانگی است.

سامان سپهوند افزود: در آیین اختتامیه رویداد عقیق سلیمان گرد هم آمده ایم تا یاد و خاطره مردی را زنده کنیم که ریخته شدن خونش پس از سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه، خط جهاد و مقاومت را دوباره زنده کرد.

وی تصریح کرد: خون حاج قاسم دور از وطن توسط شقی ترین آحاد بشر بر زمین ریخت، پیکرش اربا اربا شد، سر از تنش جدا شد، تا خون مردم به جوشش بیفتد، دست ها و پاها و سرها به حرکت در بیاید و کوچه به کوچه، خیابان به خیابان، شهر به شهر پیکرش را تشییع کنند، او را بر سر دست بگیرند و به عالم و آدم بگویند ما پیرو سلیمانی، شاگرد اول مکتب امام خمینی هستیم.

مدیرکل حوزه هنری لرستان خاطرنشان کرد: ما دست از این راه و این مسیر و این آرمان نمی کشیم و این را آحاد ملت در یوم الله بدرقه حاج قاسم، به جهانیان نشان دادند که انقلاب زنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان رویداد پویانمایی «عقیق سلیمان» در خرم آباد معرفی شدند

برگزیدگان رویداد پویانمایی «عقیق سلیمان» در خرم آباد معرفی شدند