مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:402022-01-03سياسي

ضرورت ایجاد سایت ضایعات در خارج از شهر همدان


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: ایجاد سایت ضایعات در خارج از شهر همدان و پاکسازی مناطق شهری از این آلودگی از جمله الزامات این حوزه است.

- به گزارش، علی اکبر نظری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت محیط زیست و دفن اصولی پسماند، اظهار کرد: 16 مورد در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر در این خصوص بررسی و اقدامات لازم به منظور تحقق آنها پیش بینی شد.

وی با بیان اینکه ایجاد چشم انداز و خلق مناظر زیبای شهری در تمام عرصه های فضای شهری یکی از رویکردهای خدمات شهری است که شهرداری باید آن را مدیریت کند، گفت: شهر ایمن و امن یکی از بنیادی ترین معیارهای شهر پایدار است که شهرداری باید سیاست های کلان آن را تدوین و اجرا کند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: شهر پیشرفته و پویا شهری است که از تجهیزات، تأسیسات و امکانات زیر بنایی لازم برخوردار باشد و بتواند نیازهای اجتماعی جامعه را پاسخگو باشد و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورد.

نظری با بیان اینکه خدمات شهری باید با یک هارمونی هماهنگ و نظام مند، رنگ، هویت و تاریخ در شهر ایجاد کند تا مردم از دیدن این مناظر لذت ببرند، افزود: استفاده از متخصصین زیباشناسی شهری و هنرمندان معماری یک فرض در جامعه شهری بوده و باید اسلوبی به کار گرفته شود تا کمبودهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد سایت ضایعات در خارج از شهر همدان

ضرورت ایجاد سایت ضایعات در خارج از شهر همدان