مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:552022-01-03سياسي

اغلب مشکلات مالیاتی ناشی از تفسیر قانون است


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه عمده پیمانکاران استان با معضلات مالیاتی روبرو هستند، بخش زیادی از این مشکلات را ناشی از تفسیر قانون مالیاتی توسط کارشناسان مالیاتی دانست و به تشریح برخی از این موارد پرداخت.

- علیرضا قدرتی دوشنبه 13 دی در جلسه بررسی مشکلات حوزه مالیاتی پیمانکاران فارس گفت: جلسات کارشناسی برای جمع آوری مشکلات برگزار شده و عمده پیمانکاران استان با معضلات مالیاتی روبرو هستند که بیشتر آنها ناشی از تفسیر قانون مالیاتی توسط کارشناسان مالیاتی است.

او افزود: به طور مثال برخی از قوانین مالیاتی موجود در هر استان متفاوت اجرا می شود و این درحالی است که ما در فارس برای اجرای صحیح این قوانین، به مراتب دچار سخت گیریهایی فراتر از قانون هستیم.

قدرتی اظهار کرذ: اتاق بازرگانی فارس به دنبال تسهیل فضای کسب و کار و فعالیت برای فعالان اقتصادی در استان است و از ظرفیت های قانونی در این زمینه استفاده می کند.

او عمده مشکلات جامعه پیمانکاران استان را همکاری نکردن با آنان برای تقسیط بلندمدت بدهی های مالیاتی اعم از عملکرد و ارزش افزوده، تهاتر نکردن بدهی های مالیاتی سنوات گذشته با مطالبات پیمانکاران و مطالبات شرکت ها از کارفرمایان و از محل ارزش افزوده عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغلب مشکلات مالیاتی ناشی از تفسیر قانون است

اغلب مشکلات مالیاتی ناشی از تفسیر قانون است