مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:402022-01-03سياسي

کلیات طرح جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها در کمیسیون صنایع مجلس تصویب شد


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب کلیات طرح جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و کارخانجات در جلسه این کمیسیون خبر داد.

- گروه اقتصاد و درآمد: عزت الله اکبری تالار پشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جماران با اشاره به تصویب دو فوریت طرح جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و کارخانجات در جلسه علنی سه شنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس آیین نامه داخلی مجلس، بررسی کلیات این طرح امروز در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: بررسی کلیات و جزییات این طرح در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه 14 دی ماه مجلس قرار دارد و با توجه به فضای حمایتی که در مجلس نسبت به بخش تولید وجود دارد، این طرح به تصویب خواهد رسید.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح دو محور اصلی دارد، عنوان کرد: این طرح به دنبال این است که اولاً کارخانه ها و واحدهای تولیدی به هیچ عنوان تعطیل نشوند و از راه هایی مانند فروش سهام به طلبکاران، طلب آنها پرداخت شود و ثانیاً در برخی جرائم اقتصادی از اعمال مجازات زندان برای فعالان اقتصادی جلوگیری شده و دست قاضی برای اعمال مجازات های جایگزین بازتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها در کمیسیون صنایع مجلس تصویب شد

کلیات طرح جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها در کمیسیون صنایع مجلس تصویب شد