مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 05:052022-01-03سياسي

«روزگار سرد» در جشنواره تئاتر«سردار آسمانی» به روی صحنه می رود


با اعلام دبیرخانه سومین جشنواره ملی «سردار آسمانی» نمایش خیابانی«روزگار سرد» از کردستان به بخش نهایی این جشنواره راه پیدا کرد.

- ، رییس حوزه هنری استان کردستان یکشنبه شب در گفت و گو مجازی با خبرنگاران اظهار کرد: سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با دبیری سید وحید فخر موسوی دی ماه سال جاری در کرمان برگزار می شود.

امین مرادی گفت: بر اساس رأی هیئت انتخاب بخش خیابانی این دوره از جشنواره 15 اثر از استان های کرمان، مرکزی، بوشهر، آذربایجان شرقی، تهران، مازندران، ایلام، سیستان و بلوچستان و کردستان به بخش نهایی این جشنواره که از 17 دی ماه در کرمان برگزار می گردد، راه پیدا کردند.

وی اعلام کرد: اثر روزگار سرد به نویسندگی امیر زارع زاده و کارگردانی سمیرا سلیمانی از سقز با حمایت حوزه هنری استان کردستان از آثار راه یافته به این بخش است.

رییس حوزه هنری استان کردستان ادامه داد: این نمایش روایتی است از نقش حاج قاسم در جلوگیری از سقوط اربیل در جنگ با داعش که نویسنده تلاش کرده است در قالب یک نمایشنامه قابل استفاده در یک نمایش خیابانی آن را به تصویر در آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روزگار سرد» در جشنواره تئاتر«سردار آسمانی» به روی صحنه می رود

«روزگار سرد» در جشنواره تئاتر«سردار آسمانی» به روی صحنه می رود