مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 05:002022-01-03سياسي

دشمن باید به خاطر به شهادت رساندن سردار سلیمانی هزینه های سختی بپردازد


یک نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند به خاطر به شهادت رساندن سردار سلیمانی هزینه های سختی را باید بپردازد، گفت: چیزی که منطقه را آرام خواهد کرد، - ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند به خاطر به شهادت رساندن سردار سلیمانی هزینه های سختی را باید بپردازد، گفت: چیزی که منطقه را آرام خواهد کرد، خروج ایالات متحده از آن است.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: بهترین تعبیر از شخصیت سردار سلیمانی را مقام معظم رهبری در روزهای اخیر به کار برد و فرمود سردار سلیمانی ملی ترین و امتی ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بوده و هست.

در واقع حاج قاسم به عنوان یک مجاهد که از عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی در سرتاسر عالم دفاع می کرد، ملی گراترین انسان ها بود و بیش از هر چیز به منافع ملت ایران می اندیشید و تصمیمات عاقلانه او باعث ایجاد وحدت در جهان اسلام شد.

اگر سردار سلیمانی نبود، قطعا داعش به عنوان یک غده سرطانی به وجود آمده توسط استکبار منطقه را دچار آسیب های جبران ناپذیری می کرد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه سه خصوصیت ویژه در سردار سلیمانی وجود داشت که باید الگوی همگان قرار گیرد، ادامه داد: حاج قاسم مرد درستی و راستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن باید به خاطر به شهادت رساندن سردار سلیمانی هزینه های سختی بپردازد

دشمن باید به خاطر به شهادت رساندن سردار سلیمانی هزینه های سختی بپردازد