مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 21:252022-01-02فناوري

مشکلات بخش کالپوش بررسی و پیگیری می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: مسائل، موارد، مشکلات و کمبودهای روستاهای بخش کالپوش شهرستان میامی بررسی و در حوزه های مختلف پیگیری خواهد شد.

- حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان شامگاه یکشنبه 12 دی 1400 در نشست بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات روستاهای بخش کالپوش شهرستان میامی، گفت: بحث بهسازی، مرمت و رفع نواقص راه های روستایی روستاهای بخش کالپوش بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: دسترسی به اینترنت پر سرعت و آنتن دهی تلفن همراه در مجموعه روستاهای بخش از دیگر مباحث مطرح شده از سوی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش کالپوش در این نشست بود که پیگیری می شود.

حمیدی خاطرنشان کرد: استقرار و راه اندازی اورژانس 115 جاده ای راه های مواصلاتی بخش کالپوش در محل مناسب جانمایی و در کارگروه مرتبط مصوب شده است و مشکلی برای اجرایی شدن ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: در خصوص برطرف نمودن مشکل آب شُرب نیز جهت احداث مخزن جدید اعتبار در نظر گرفته شده و در آینده احداث می شود.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: بهبود سرانه های درمانی و بهداشتی از جمله راه اندازی مرکز جامع خدمات سلامت نردین و ارتقاء درمانگاه حسین آباد به درمانگاه شبانه روزی با توجه به استقرار جمعیت ساکن در منطقه کالپوش از ضروریات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بخش کالپوش بررسی و پیگیری می شود

مشکلات بخش کالپوش بررسی و پیگیری می شود