مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 16:452022-01-02سياسي

اولین گروه از زائران ایرانی عازم سوریه شد


کاروان های زائران ایرانی در قالب دو گروه زیارتی سه و چهار شب به دمشق اعزام می شوند و گروهای دوم و سوم در 16 و 19 دی ماه به حرم بانوی قهرمان کربلا و دختر سه ساله امام حسین(ع) مشرف خواهند شد.

- کاروان های زائران ایرانی در قالب دو گروه زیارتی سه و چهار شب به دمشق اعزام می شوند و گروهای دوم و سوم در 16 و 19 دی ماه به حرم بانوی قهرمان کربلا و دختر سه ساله امام حسین(ع) مشرف خواهند شد.

اولین کاروان زیارتی زائران ایرانی به کشور سوریه با بدرقه مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم سوریه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نخستین کاروان زائران ایرانی عصر امروز یکشنبه در مراسمی با بدرقه مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری، فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد فرودگاه دمشق ترک کرد.

پس از حدود دو سال انتظار، سفرهای زیارتی به سوریه در قالب کاروان های 25 نفره از امروز آغاز و درهای حرم عقیله بنی هاشم و یادگار سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به روی مشتاقان زیارت وعاشقان اهل بیت (ع) گشوده شد.

در آیین بدرقه این کاروان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری درباره اهمیت و ارزش زیارت سخن گفت و به زائران توصیه کرد که فرصت زیارت حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام الله علیهما) ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین گروه از زائران ایرانی عازم سوریه شد

اولین گروه از زائران ایرانی عازم سوریه شد