مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 15:452022-01-02سياسي

توزیع 40 میلیارد تجهیزات آموزشی بین مدارس عشایری فارس


در آیینی و به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری فارس، - 400 میلیارد ریال تجهیزات آموزش و پرورشی ویژه دانش آموز عشایری توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس یکشنبه 12 دی در آیین ارسال این تجهیزات گفت: در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین باید به سمت مدارس صالحی پیش رفت که خروجی و محصول آن افراد بزرگی، چون حاج قاسم سلیمانی باشد.

محمدخلیل عسکری بیان کرد گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به شهید سلیمانی باید به چشم یک راه و مکتب و مدرسه درس آموز باید نگاه کرد.

او عنوان کرد: خوشحالیم که در عصر کنونی حاج قاسم سلیمانی ها باعث شدند که دانش آموزان قهرمانان حقیقی زمان خود را ببینند و لمس کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امروز مفتخریم با هدایت و برنامه ریزی اداره اموزش و پرورش عشایر 40 میلیارد تومان لوازم آموزشی و پرورشی شامل تبلت، گوشی، پوشاک و لوازم التحریر به دانش آموزان مدارس عشایری سراسر فارس ارسال کنیم.

عسکری خاطرنشان کرد: این بسته های آموزشی و پرورشی به 12 هزار دانش آموز عشایری فارسی تعلق خواهد گرفت.

بهنام حیدری، رییس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس نیز در این مراسم گفت: ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 40 میلیارد تجهیزات آموزشی بین مدارس عشایری فارس

توزیع 40 میلیارد تجهیزات آموزشی بین مدارس عشایری فارس