مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 15:102022-01-02سياسي

برنامه تشییع شهید یونسیان و شهدای گمنام در شاهرود مشخص شد


برنامه تشییع شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس حسن یونسیان و دو شهید گمنام دیگر در شهرستان مشخص شد، گفت: تشییع فردا دوشنبه برگزار می شود.

- شاهرود- فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اینکه برنامه تشییع شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس حسن یونسیان و دو شهید گمنام دیگر در شهرستان مشخص شد، گفت: تشییع فردا دوشنبه برگزار می شود.

سرهنگ محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه برنامه تشییع شهید یونسیان و شهدای گمنام در شاهرود مشخص شد، تاکید کرد: پیکر پاک دو شهید گمنام و شهید حسن یونسیان شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز بعد از ظهر در کوی سازمانی ارتش شاهرود مورد استقبال قرار گرفت، تاکید کرد: امشب برنامه وداع با شهدا در لشگر 58 تکاور ذوالفقار ارتش شاهرود و مدرسه قلعه برگزار می شود.

وی افزود: فردا ساعت هشت و نیم صبح از کانون بسیج پیکر پاک شهید یونسیان تشییع عمومی می شود و مراسم وداع نیز فردا شب در کلامو و روستای قلعه میرزا سلیمان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه فردا بعد از ظهر پیکر پاک دو شهید گمنام نیز وارد شهرستان شده و در ساعت 17:30 مراسم ویژه ای در این باره برگزار می شود، گفت: مراسم استقبال از شهدای گمنام نیز از روز چهاردهم دی ماه 1400 ابتدا در شرکت نفت، راه آهن، کلاته خیج، باغزندان و… برگزار و سپس فردای آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تشییع شهید یونسیان و شهدای گمنام در شاهرود مشخص شد

برنامه تشییع شهید یونسیان و شهدای گمنام در شاهرود مشخص شد