مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:202022-01-02اقتصادي

رشد 21 درصدی مجروحان سوانح رانندگی در همدان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: در 9 ماهه سال جاری 2 هزار و 185 نفر در معابر شهری بر اثر وقوع تصادف مجروح شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 380 نفر معادل 21 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی فکری یکشنبه 12 دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان همدان با 28 فوتی رتبه نخست را در بین شهرستان های استان دارد، سپس شهرستان ملایر با پنج فوتی در رتبه دوم قرار دارد، علاوه بر آن شمار فوتی ها در 9 ماهه سالجاری در شهرستان همدان 17 درصد و در ملایر 25 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: آمار متوفیان سوانح درون شهری در 9 ماهه امسال در شهرستان بهار کاهشی بوده است و در شهرستان های نهاوند، کبودراهنگ و رزن تغییری نداشته است.

رییس پلیس راهور استان همدان در رابطه با سهم کاربران در حوزه تصادفات درون شهری مطرح کرد: 69 درصد متوفیان مربوط به عابران پیاده، 24 درصد موتورسوار و هفت درصد نیز استفاده کنندگان از خودرو بودند، همچنین در بخش مجروحان 46 درصد موتورسوار، 31 درصد عابر پیاده و مابقی راننده و سرنشینان وسایل نقلیه هستند.

فکری در ادامه بیان کرد: بروز سوانح رانندگی درون شهری در 9 ماه امسال موجب مرگ 42 نفر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 نفر و معادل 17 درصد افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 21 درصدی مجروحان سوانح رانندگی در همدان

رشد 21 درصدی مجروحان سوانح رانندگی در همدان