مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:052022-01-02سياسي

تلاش استکبار برای ترور شخصیتی سردار سلیمانی/اثر مقاومت حذف نمی شود


یک تحلیل گر مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه اثر مقاومت و راه سلیمانی حذف شدنی نیست، گفت: دشمن به دنبال ترور شخصیتی سردار سلیمانی بوده چراکه «شهید سلیمانی» از «قاسم سلیمانی» خطرناک تر است.

- ایسنا/لرستان یک تحلیل گر مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه اثر مقاومت و راه سلیمانی حذف شدنی نیست، گفت: دشمن به دنبال ترور شخصیتی سردار سلیمانی بوده چراکه شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی خطرناک تر است.

امیرعلی حیدر امیری، در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سردار سلیمانی با سلاح بصیرت کمر توطئه و فتنه های داخلی و خارجی را شکست، اظهار کرد: اگر سیره و رفتار سردار سلیمانی الگوی مدیریتی قرار گیرد بر تمام مشکلات فائق می آییم.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ناجی بشریت در کره زمین بود، بیان کرد: استکبار جهانی داعیه دار تشکیل ائتلاف ضد داعش است در حالی که خودش داعش را ایجاد کرده و این شجره ملعونه را در حیفای رژیم اسراییل آموزش داد و اگر سردار سلیمانی نبود داعش می ماند چراکه آمده بود تا بماند.

امیری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با بسیج مردمی و هماهنگی های توده های مردم در عراق و سوریه سد راه دشمنان شد، گفت: داعش می خواست عراق، سوریه، جنوب روسیه، اروپا و چین را تصرف کند، به طوری که در 24 ساعت موصل را گرفت و تا نزدیکی مرزهای کشور ایران آمد که آنجا رزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش استکبار برای ترور شخصیتی سردار سلیمانی/اثر مقاومت حذف نمی شود

تلاش استکبار برای ترور شخصیتی سردار سلیمانی/اثر مقاومت حذف نمی شود