مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:352022-01-02سياسي

رضوانی: وضعیت خرید و فروش توسط شخصیت های حقوقی در بازار سرمایه بررسی شود


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که باید برای رفع مشکل بازار سرمایه اول به صورت مساله بپردازیم عنوان کرد: این که شخصیت های حقوقی در اوج قیمت سهام خود را فروخته و در هنگام نزول قیمت خریداری می کنند بررسی شود.

- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که باید برای رفع مشکل بازار سرمایه اول به صورت مساله بپردازیم عنوان کرد: این که شخصیت های حقوقی در اوج قیمت سهام خود را فروخته و در هنگام نزول قیمت خریداری می کنند بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: اگر شیطان بزرگ حماقت نمی کرد سال ها طول می کشید تا از منطقه اخراج شود ولی به برکت خود شهدا به ویژه شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس به زودی گورشان را از منطقه گم می کنند هر چند آمریکاپرستان نوکرصفت آن را عقب نشینی برنامه ریزی تعریف کنند.

وی اضافه کرد: رییس قوه مجریه و رییس قوه قضاییه به دنبال حل مسائل بازار بورس هستند.

ما برای حل این مساله اول باید صورت آن را بفهمیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم که چه افرادی به خصوص شخصیت های حقوقی در اوج قیمت سهم خود را فروخته و در زمان نزول قیمت خریداری کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضوانی: وضعیت خرید و فروش توسط شخصیت های حقوقی در بازار سرمایه بررسی شود

رضوانی: وضعیت خرید و فروش توسط شخصیت های حقوقی در بازار سرمایه بررسی شود