مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:152022-01-02اقتصادي

نقش حقوقی ها را در بورس بررسی کنید تا معلوم شود گیر بازار سرمایه کجاست


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به مداخلات صورت گرفته توسط شخصیت های حقوقی در بازار بورس گفت: لازم است نقش این حقوقی ها در بورس بررسی و فهرست شود تا معلوم شود که گیر بازار سرمایه کجاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: اگر حاج قاسم به شهادت نمی رسید سالیان سال طول می کشید تا آمریکا از منطقه بیرون برود اما به برکت خون شهدا به زودی گورشان را گم خواهند کرد هر چند نوکرصفتان داخلی آن را یک عقب نشینی برنامه ریزی شده حساب کنند.

وی در ادامه به وضعیت اقتصادی کشور و بازار بورس اشاره کرد و گفت: هم رییس قوه قضاییه و هم رییس جمهور به دنبال حل مسأله بورس هستند و ما هم یک پیشنهاد روشن برای حل این مسأله داریم.

برای فهم صورت مسأله لازم است ببینیم که شخصیت های حقوقی که با پایین ترین قیمت خرید می کنند و با بالاترین قیمت می فروشند چه کسانی هستند و آنها را فهرست کرده و بر روی آنها تحقیق کنیم تا معلوم شود گیر بورس کجاست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین با تلاطم در بازار ارز اشاره کرد و گفت: این روزها کسانی که نه در مجلس و نه در دولت مسؤولیتی ندارند درباره نرخ ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش حقوقی ها را در بورس بررسی کنید تا معلوم شود گیر بازار سرمایه کجاست

نقش حقوقی ها را در بورس بررسی کنید تا معلوم شود گیر بازار سرمایه کجاست