مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:152022-01-02سياسي

دادگاه پرونده های دست اندازی به بیت المال علنی برگزار شود


رییس کل دادگستری تهران با اشاره به دادگاه جرائم اقتصادی گفت: دادگاه پرونده هایی  که با موضوع دست اندازی به بیت المال و تضییع حقوق جامعه بوده به صورت علنی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز قوه قضاییه، که انتظار برخورد با عناصر فساد بدون اغماض و قاطعانه در چارچوب موازین و حدود اسلامی می باشد، اتفاق بیفتد.

القاصی مهر گفت: با توجه به حضور برخی قضات مجتمع اقتصادی در مناصب جدید و همچنین با گرامی داشتن یاد حجت الاسلام زرگر، پنج نفر از قضات که دارای سوابق انقلابی و دارای دغدغه مبارزه با فساد می باشند و سوابق مبارزه با مفاسد را نیز در کارنامه خود دارند از امروز در کنار قضات مجتمع جرایم اقتصادی حضور خواهند داشت تا با تکمیل کادر قضایی شعب، رسیدگی به پرونده های جرایم اقتصادی با قوت و انسجام بیشتر دنبال شده و انتظار می رود با اعتقاد و ایمانی که در یکایک همکاران این مجتمع سراغ داریم و عزم لازم در این صحنه و میدان را دارند، شاهد اقدامات موثری باشیم.

رییس کل دادگستری تهران با اشاره به برگزاری علنی دادگاه های جرائم اقتصادی گفت: پاسخ افکار عمومی به اطلاع رسانی ها و انعکاس دادگاه های مبارزه با مفاسد اقتصادی مثبت بوده و این مطلب بیانگر مطالبه به حق مردم و جامعه از دستگاه قضایی در مبارزه با افراد مفسد و ذی نفوذ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه پرونده های دست اندازی به بیت المال علنی برگزار شود

دادگاه پرونده های دست اندازی به بیت المال علنی برگزار شود