مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:152022-01-02سياسي

نسبت به نفوذ و فساد در شهر هوشیار باشید


عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: باید نسبت به نفوذ و فساد در شهر هوشیارتر باشیم و از گفتاردرمانی و ارائه وعده های غیرواقع و دور از صداقت پرهیز کرد.

- ، حجت الاسلام احمد سالک در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مسئولیت سنگین مدیران و مسئولانی که با رأی مردم به صندلی مدیریت تکیه زده اند، اظهار داشت: باید از حقوق انقلاب، اسلام و ملت ایران به خوبی محافظت کرد تا با مدیریت جهادی و خدمت به مردم ادای دینی به حقوق آنها کرده باشیم.

وی افزود: احیای فرهنگ دینی و غنی اسلام در واقع پایه خود را بر خدمت به خلق خدا نهاده و این مهم به عهده دست اندرکاران شهری و کشوری است، هرچند که فرهنگی دینی ما به خاطر هجمه های فراوان دشمن ضربه خورده است اما مدیریت شهری باید دست به دست سایر دستگاه ها بدهد تا آن را در جامعه پیاده کند.

تاکید بر یک صدایی شورای شهر عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ دینی می تواند با زبان و ادبیات روز و اقدامات رسانه ای در مقابل تلاش دشمنان و فرهنگ مبتذل به خوبی انجام شود که پیشنهاد بنده استفاده از ظرفیت مراکز فرهنگی استان، حوزه علمیه، دانشگاه و نخبگان فرهنگی در این مسیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به نفوذ و فساد در شهر هوشیار باشید

نسبت به نفوذ و فساد در شهر هوشیار باشید