مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 09:102022-01-02سياسي

برگزاری هفدهمین رزمایش کمک های مومنانه سپاه الغدیر یزد


جانشین سپاه الغدیر استان یزد از توزیع 20 هزار بسته معیشتی سلامتی و 100 جهیزیه ایرانی اسلامی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در قالب هفدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد.

- ایسنا/یزد جانشین سپاه الغدیر استان یزد از توزیع 20 هزار بسته معیشتی سلامتی و 100 جهیزیه ایرانی اسلامی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در قالب هفدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد.

سردار حسین زارع کمالی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری هفدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه، گفت: این طرح در قالب طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با محوریت مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج در دهه بصیرت در حال برگزاری است و در قالب آن 20 هزار بسته معیشتی، سلامتی و معنوی بین نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا توزیع می شود .

وی افزود: علاوه بر این 100 جهیزیه ایرانی اسلامی نیز در این راستا تهیه شده که به دست نوعروسان خواهد رسید و همچنین در موضوعات نذر خون و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مالی و اجرای طرح های عمرانیدر مناطق حاشیه ای شهر را دنبال خواهیم کرد.

جانشین سپاه الغدیر استان در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان استان در حوزه سلامت نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در مباحث رصد، اقناع سازی و واکسیناسیون مردم در حال اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفدهمین رزمایش کمک های مومنانه سپاه الغدیر یزد

برگزاری هفدهمین رزمایش کمک های مومنانه سپاه الغدیر یزد