مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:452022-01-02اقتصادي

مصوبات سفر رهبری به یزد تکمیل شد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از تکمیل مصوبات سفر رهبری به یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه استان یزد پرداخت و اظهار داشت: پروژه های سفر رهبر معظم انقلاب به استان یزد پیشرفت 100 درصدی داشته است.

وی بیان کرد: 721 طرح و پروژه با اعتبار اولیه 173 میلیارد تومان به استان ابلاغ شد که 216 میلیارد تومان طی سال های 1389 تا 1399 به اعتبارات سفر افزده شد؛ همچنانکه در سال جاری 8 میلیارد تومان دیگر به استان اختصاص داده شد و مجموع اعتبارات سفر تاکنون به بیش از 397 میلیارد تومان رسیده است.

حسینی پور درعین حال افزود: استان یزد در راستای طرح ها و پروژه های مصوب سفر و با توجه به مقتضیات، درخواست توسعه برخی از طرح ها را ارائه نمود که با موافقت روبرو شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد افزود: سه طرح خوابگاه دانشکده علوم قرآنی میبد، تکمیل کتابخانه مرکزی یزد و تکمیل بیمارستان شهید رهنمون، پارکینگ بیمارستان و بیمارستان بحران در سال های 1399 و 1400 از محل ردیف سفر، اعتبار دریافت کرده اند.

وی گفت: با توجه به موقعیت بیمارستان شهید رهنمون، پارکینگ از ضروریات طرح بود که به آن اعتبار داده شده است، همچنین به خاطر فراگیری بیماری کرونا ، سال گذشته پیشنهاد ایجاد بیمارستان بحران در جوار بیمارستان شهید رهنمون ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفر رهبری به یزد تکمیل شد

مصوبات سفر رهبری به یزد تکمیل شد