مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 07:002022-01-02اقتصادي

صیانت از حقوق عامه و شهروندان در ادامه تشدید نظارت ها بر بازار


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از تشدید نظارت بر بازرسی های بازار و مراکز عرضه استان به منظور صیانت از حقوق مصرف کننده و جلوگیری از گرانفروشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین هوشنگ محمدی گفت: در بازرسی ها از واحدهای عرضه و پخش محصولات کالاهای اساسی، تخلفات متعددی از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور معتبر، احراز تخلف شد.

وی گفت: از یک واحد صنفی نیز بیش از 50 عدد نوشیدنی انرژی زای قاچاق کشف شد که پرونده در حال گذراندن سیر قانونی است و با متخلفان با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

محمدی افزود: در ادامه بازدیدها از واحدهای تولیدی و توزیعی استان از چند واحد کلان تولیدی و توزیعی در خصوص تولید محصولات لبنی، روغن خودرو و ضدیخ بازرسی شد و برای یک شرکت پخش کپسول گاز به علت گرانفروشی پرونده تخلف تشکیل گردید.

وی گفت: همچنین در این بازدیدها برای واحد تولیدی لوازم خانگی و یک واحد تولیدی محصولات غذایی که نسبت به درج نکردن قیمت برای تولید کننده کوتاهی کرده بودند، پرونده تخلف تشکیل شد که در حال بررسی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در ادامه با اشاره به کشفیات صورت گرفته عنوان کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین انجام مأموریت در محور ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از حقوق عامه و شهروندان در ادامه تشدید نظارت ها بر بازار

صیانت از حقوق عامه و شهروندان در ادامه تشدید نظارت ها بر بازار