مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:502022-01-02بين الملل

فراری نادر از کره جنوبی به سمت همسایه شمالی


ارتش کره جنوبی امروز (یکشنبه) اعلام کرد، یک تبعه کره جنوبی در اقدامی نادر از مرز به شدت حفاظت شده دو کره عبور کرده و به سمت کره شمالی فرار کرد.

- ارتش کره جنوبی امروز (یکشنبه) اعلام کرد، یک تبعه کره جنوبی در اقدامی نادر از مرز به شدت حفاظت شده دو کره عبور کرده و به سمت کره شمالی فرار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد، پس از رویت این شخص در حوالی ساعت 21:20 شنبه به وقت محلی عملیات جستجو در سمت شرقی منطقه غیر نظامی شده که دو کره را از یکدیگر جدا می کند، صورت گرفت.

در بیانیه ستاد مشترک ارتش کره جنوبی آمده است: ما تایید کرده ایم که این شخص در حوالی ساعت 10:40 به وقت محلی از مرز به اصطلاح خط علامت گذاری نظامی عبور کرده و به سمت کره شمالی رفت.

نمی توانیم تایید کنیم که آیا این فرد هم اکنون زنده است یا خیر اما از طریق خط مستقیم نظامی پیامی برای کره شمالی ارسال کرده و خواستار حفاظت از آن شخص شدیم.

عبور از مرز دو کره در کره جنوبی غیرقانونی است و این حادثه در شرایطی رخ می دهد که کره شمالی تدابیر کرونایی سفت و سختی از زمان بستن مرزهایش در اوایل 2020 به کار بسته است؛ با اینکه رسما هیچ موردی از شیوع کرونا گزارش نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراری نادر از کره جنوبی به سمت همسایه شمالی

فراری نادر از کره جنوبی به سمت همسایه شمالی