مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:302022-01-02اجتماعي

آموزش مجازی از جیب معلمان


حسین یازرلو، معلم فیزیک شهرستان رباط کریم، از معلمانی می گوید که در این مدت مجبور شده اند برای خرید گوشی یا لپ تاپ وام بگیرند یا زیر بار قرض بروند.

- قیمت تلفن همراه یا لپ تاپ با کیفیت آن قدر بالاست که اغلب معلمان هیچ وقت توان خرید آن را نداشته و ندارند.

حالا نزدیک به سه سال است که معلمان با گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت شخصی خود سر کلاس درس مجازی حاضر می شوند و تدریس می کنند و اگر در این مدت ابزارشان مستهلک شد یا از بین رفت یا دزدیده شد، وزارت آموزش و پرورش بابت آن هزینه یا تسهیلاتی پرداخت نمی کند و آن طور که مسئولان این وزارتخانه می گویند، برنامه ای هم ندارند که هزینه ای پرداخت کنند.

حالا معلمان مانده اند و تلفن همراه و لپ تاپ های فرسوده و حتی از رده خارج شده و آموزش مجازی که شانه به شانه آموزش حضوری دنبال می شود و قرار است برای همیشه ادامه پیدا کند.

روزنامه همشهری با این مقدمه نوشت: خرداد سال 1399 بود که آمار سه میلیونی دانش آموزان محروم از تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت - که لازمه آموزش مجازی است - از سوی وزیر آموزش و پرورش وقت مطرح شد و حساسیت جامعه را نسبت به بیشترشدن محرومیت از تحصیل دانش آموزان برانگیخت که موج کمک های بی شمار در این حوزه را به همراه داشت؛ کمک هایی که بیشتر مردمی بودند و دولت تلاش خاصی برای تأمین این ابزار هوشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی از جیب معلمان

آموزش مجازی از جیب معلمان