مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:202022-01-02اقتصادي

از ارائه محصولات تجاری سازی شده تا دستاوردهای حوزه علوم انسانی


جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و صنعتی اصفهان در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی، بخشی از فعالیت ها و دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

- ایسنا/اصفهان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و صنعتی اصفهان در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی، بخشی از فعالیت ها و دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 با هدف معرفی و آشنایی بیشتر مدیران اجرایی و صنایع بزرگ با توانمندی این نهاد، از پنجم تا نهم دی در تهران برگزار شد.

پژوهشکده ها و واحدهای مختلف جهاد دانشگاهی در سراسر کشور با نمایشِ دستاوردها و پژوهش ها و مطالعات خود در این نمایشگاه، به نوعی به مدیران حوزه های مختلف اجرایی در دولت اعلام آمادگی کرده اند که جهاددانشگاهی به عنوان نهادی فرابخشی و یک بازوی دانش بنیان و فناور می تواند با دریافت مأموریت در حل معضلات و مسائل کشور نقش آفرینی مناسبی ایفا کند.

رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر نفت، وزیر کشور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر آموزش و پرورش، جمعی از معاونین رییس جمهور، رؤسای دانشگاه ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات کشوری و لشگری از این نمایشگاه بازدید کردند و زمینه ای برای شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ارائه محصولات تجاری سازی شده تا دستاوردهای حوزه علوم انسانی

از ارائه محصولات تجاری سازی شده تا دستاوردهای حوزه علوم انسانی