مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 05:102022-01-02سياسي

ضرورت برگزاری امتحانات به صورت حضوری در مدارس سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و شورای معاونان ادارات شهرستان ها و مناطق استان بر برگزاری تمامی امتحانات داخلی و نهایی به صورت حضوری تاکید کرد و گفت: - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل و شورای معاونان ادارات شهرستان ها و مناطق استان بر برگزاری تمامی امتحانات داخلی و نهایی به صورت حضوری تاکید کرد و گفت: با توجه به شیوع سویه جدید ویروس کرونا انجام دوز واکسیناسیون فرهنگیان ضروری است و مدیران ادارات آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق باید نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رخشانی در این نشست هم افزایی و همراهی را رمز موفقیت در یک مجموعه و زمینه تحقق هدف مشترک عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا در هر زمینه ای خروجی کار ما به نفع مردم، سیستم و نظام باشد.

وی با اشاره به شروع فصل امتحانات در مدارس، بر اجرای حضوری امتحانات تاکید کرد و گفت: در صورتی که در مناطق سیلزده جنوب استان هم اینک امکان برگزاری حضوری امتحانات وجود ندارد، زمان امتحانات باید به تعویق بیفتد اما در هر صورت به شکل حضوری برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: خسارت های وارد شده به مدارس جنوب استان در اثر آبگرفتگی نیز باید در هر شهرستان جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برگزاری امتحانات به صورت حضوری در مدارس سیستان و بلوچستان

ضرورت برگزاری امتحانات به صورت حضوری در مدارس سیستان و بلوچستان