مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 21:352022-01-01سياسي

سفرهای زیارتی سوریه پس از 25 ماه تعطیلی، امروز برقرار می شود


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز اعزام کاروان های زیارتی به سوریه از امروز گفت: زائران در قالب کاروان 25 نفره به مدت پنج روز به سوریه مشرف می شوند.

- علیرضا رشیدیان، رییس خبر داد و گفت: با پیگیر ی های صورت گرفته و انعقاد تفاهم نامه بین ایران و سوریه، سفر زائران ایرانی به حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما پس از حدود 2 سال توقف، برقرار شد و امروز 12 دی ماه اولین گروه زائران کشورمان به سوریه مشرف می شوند.

وی با بیان اینکه کاروان های زیارتی سوریه 25 نفره پیش بینی شده است، افزود: تاکنون بیش از 75 نفر برای سفر زیارتی سوریه ثبت نام کرده اند و اولین گروه شامل یک کاروان 25 نفره از فرودگاه امام خمینی (ره) به دمشق اعزام می شود.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه هر هفته 2 پرواز برای سفر زیارتی به سوریه داریم، گفت: در این دوره از اعزام ها، زائران در قالب کاروان زیارتی به مدت چهار شب و پنج روز به سوریه اعزام می شوند و همه زائران فقط در دمشق حضور دارند و به زیارت حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما مشرف می شوند.

رشیدیان با بیان اینکه در این مرحله فقط پروازهای سوریه از فرودگاه امام خمینی (ره) صورت می گیرد، تصریح کرد: در صورتی که تعداد زائران استان های متقاضی به اندازه یک هواپیما باشد، برای آن استان به فرودگاه دمشق پرواز مستقیم پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای زیارتی سوریه پس از 25 ماه تعطیلی، امروز برقرار می شود

سفرهای زیارتی سوریه پس از 25 ماه تعطیلی، امروز برقرار می شود