مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 17:302022-01-01حوادث

متهم: من نه قاتلم نه آدم ربا


مرد شروری که متهم است چند زن و دختر را در خانه خودش موسوم به خانه وحشت حبس کرده و یکی از دختران را به قتل رسانده در تازه ترین اعترافات خود پرده از جزییات این ماجرای هولناک برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده جنایی عجیب از 15 آذر امسال آغاز شد زمانی که مأموران کلانتری ابوسعید وارد خانه ای در خیابان قزوین تهران شدند تا صاحب خانه را که متهم به سرقت بود دستگیر کنند ،اما داخل خانه با دو دختر جوان که سر و وضعی عجیب داشتند و مدعی بودند از سوی متهم اصلی به نام سعید ربوده و در آن خانه حبس شده اند و همچنین جسد یک زن که چند ماه از مرگش می گذشت روبه رو شدند.

مأموران کلانتری در ادامه زن جوان دیگری را که خواهر سعید بود نیز دستگیر کردند.

ساعتی بعد متهم اصلی هنگام ورود به خانه اش دستگیر و همه متهمان به اداره پلیس منتقل شدند،هر چند دختران جوان مدعی بودند سعید قاتل است و دختری که به قتل رسیده به دست این مرد و با پیچ گوشتی به قتل رسیده اما با گذشت بیش از 20 روز از این ماجرا پزشکی قانونی در بررسی جسد اظهار داشت هیچگونه آثاری از قتل با پیچ گوشتی روی جسد دیده نشده است .

بنابراین بازپرس محمد وهابی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، باردیگر به تحقیق از سعید و سه دختر جوان پرداخت که این بار دختران مدعی شدند مقتول زیر ضربات مشت و لگد سعید جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم: من نه قاتلم نه آدم ربا

متهم: من نه قاتلم نه آدم ربا