مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 15:152022-01-01بين الملل

جهاد اسلامی: عنوان پیام بسیج عمومی «سرایا القدس» به اسراییل، آتش و باروت است


سخنگوی جنبش جهاداسلامی فلسطین تأکید کرد که اعلام بسیج عمومی توسط سرایا القدس، پیام آشکاری به اشغالگر صهیونیست است که عنوان آن، آتش و باروت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاداسلامی فلسطین بار دیگر بر لزوم مقاومت در برابر طرحهای و سرایا القدس با خود عهد بسته اند که هشام ابو هواش و سایر اسرای فلسطینی را در جنگ اراده تنها نگذارند.

سخنگوی جهاد اسلامی از همه ملت فلسطین خواست که تلاش خود را به کار ببندند و در سنگر مقاومت متحد شوند تا بتوانند توطئه های صهیونیستها را شکست دهند.

سرایا القدس بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی بعد از ظهر امروز بعدازظهر امروز  به حالت آماده باش درآمد و تأکید کرد که نیروهای مقاومت مستقر در نوار غزه دستوراتی مبنی بر بالابردن سطح آمادگی دریافت کرده اند تا در صورت شهادت ابو هواش به دشمن پاسخ دهند.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حالت آماده باش قرار گرفته و در میان رزمندگان خود در نوار غزه و کرانه باختری اعلام بسیج عمومی کرده است.

به گفته منابع فلسطینی، میانجی ها نارضایتی خود را از لجبازی رژیم صهیونیستی ابلاغ کرده اند و تل آویو مسئول هر گونه اتفاق احتمالی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: عنوان پیام بسیج عمومی «سرایا القدس» به اسراییل، آتش و باروت است

جهاد اسلامی: عنوان پیام بسیج عمومی «سرایا القدس» به اسراییل، آتش و باروت است