مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 13:202022-01-01دانش

آغاز ثبت نام وام های نیمسال دوم همزمان با شروع سال تحصیلی جدید


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام وام های نیم سال دوم سال تحصیلی 1401-1400 همزمان با شروع نیم سال دوم آغاز می شود.

- به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان و هیأت همراه از امکانات رفاهی دانشجویان در کوی دانشگاه تهران و سایر خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید دکتر گنجی ضمن گفتگو با دانشجویان، از نزدیک مشکلات خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران را مشاهده کرد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان از خوابگاه خیرساز مصلی نژاد نیز بازدید داشت و با توجه به مشکلات تأسیسات و لوله کشی این خوابگاه برای تعمیرات هرچه سریع تر آن تأکید و آمادگی صندوق رفاه دانشجویان برای مساعدت به دانشگاه در بازسازی تأسیسات آب گرم این خوابگاه در چارچوب طرح ارتقا خوابگاه ها و ظرفیت های قانونی را اعلام کرد.

گنجی با حضور در خوابگاه های کوی فاطمیه خواهران دانشجو در زمینه بهسازی و بهبود شرایط زندگی دانشجویان دختر با معاون دانشجویی دانشگاه تهران به گفتگو و تبادل نظر پرداخت و بر انجام اقدامات مؤثر در قالب برنامه ارتقا خوابگاه های خواهران تاکید نمود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان در حاشیه این بازدید عنوان کرد: ثبت نام وام های نیم سال دوم سال تحصیلی 1401-1400 همزمان با شروع نیم سال دوم آغاز می شود و تلاش صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام وام های نیمسال دوم همزمان با شروع سال تحصیلی جدید

آغاز ثبت نام وام های نیمسال دوم همزمان با شروع سال تحصیلی جدید