مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:552022-01-01اجتماعي

آموزش مجازی شاد در دل کوه/ گلایه اهالی 3 روستای زیرکوه از نبود اینترنت


اهالی به ویژه دانش آموزان سه روستای مرزی زیرکوه از فراهم نبودن زیرساخت اینترنت و شبکه دیجیتال سیما در روستاهایشان گلایه دارند چرا که مجبورند برای همراهی تلفن های همراه به ارتفاعات پناه ببرند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در سرما و گرما مجبورند به کوه های بزنند، وقتی آنتن دهی تلفن های همراه در روستاهایشان همراهی نمی کند و شبکه های دیجیتال تلویزیونی دیجیتال هم به این نقاط روستایی شهرستان مرزی زیرکوه نرسیده است.

هر چند پیگیری های بسیاری اعضای شورای اسلامی و دهیاران این سه روستا چه آن زمان که مسئولان و نماینده آن ها در کرونا سبب شده وابستگی محصلان به شبکه شاد و برنامه های آموزشی سیما بیش از پیش مورد توجه و امتنان قرار گیرد.

                                         55 دانش آموزان در 3 روستا اما فراهم نبودن زیرساخت این دو نیاز مبرم سه نقطه روستایی شهرستان زیرکوه سبب شده تا 55 تا دانش آموز این روستاها چه دانش آموزانی که در مدارس دارج علیا، دارج سفلی و کرت آباد درس می خوانند و چه محصلانی که برای ادامه تحصیل به شهر آبیز می روند و پایان هفته ها به روستاهایشان بر می گردنند، برای این که تلفن های همراه شان آنتن دهی داشته باشد و بتوانند از برنامه های شبکه شاد بهره مند شوند باید به ارتفاعات این نقاط روستایی پناه ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی شاد در دل کوه/ گلایه اهالی 3 روستای زیرکوه از نبود اینترنت

آموزش مجازی شاد در دل کوه/ گلایه اهالی 3 روستای زیرکوه از نبود اینترنت