مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:502022-01-01اقتصادي

افتتاح نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور، کم سرمایه بَر در شاهرود


فرماندار شاهرود با بیان اینکه نمایشگاه فرصت های شغلی« مهارت محور، کم سرمایه بَر» در شهرستان افتتاح شد، گفت: این نمایشگاه فرصتی برای توسعه مشاغل به جوانان می هد.

- ، ابوطالب جلالی در جمع خبرنگاران همزمان با ظهر شنبه در حاشیه بازدید از فنی و حرفه ای شاهرود با بیان اینکه نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور، کم سرمایه بَر شاهرود افتتاح شد، تاکید کرد: این نمایشگاه به همت فنی و حرفه ای شهرستان شاهرود در بخش خواهران و برادران و با محور کمک به مشاغل برپا شده است.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی زیربنای ایجاد اشتغال پایدار است، ابراز کرد: این نمایشگاه نشان از داشته های فنی و حرفه ای شهرستان شاهرود در زمینه ایجاد مشاغل برای جوانان است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه این نمایشگاه ها رویدادهای خوبی برای فرصت دادن به جوانان در راستای توسعه مشاغل است، گفت: این شهرستان در بخش های خدمات، زراعت، گلخانه، خدمات فنی دارای ظرفیت های خوبی است که باید از آنها با ارائه آموزش، حمایت کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان نیز با بیان اینکه نمایشگاه اشتغال آفرینی مهارت محور، کم سرمایه بَر روزهای 11 و 12 دی ماه این نمایشگاه در شاهرود و 21 و22 دی ماه در دامغان برپا می شود، گفت: تا پایان سال شاهد برپایی چنین نمایشگاهی در دیگر شهرستان های استان خواهیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور، کم سرمایه بَر در شاهرود

افتتاح نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور، کم سرمایه بَر در شاهرود