مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:452022-01-01اقتصادي

تعدیل قیمت و شرایط به نفع چارترکننده برنده، بعد از مزایده!


تعدیل قیمت و شرایط به نفع چارترکننده برنده، بعد از مزایده! سایت تابناک نوشت: حاشیه های مربوط به اموال بابک زنجانی تمام شدنی نیست و حتی بعد از تملک بخش عمده ای از این اموال توسط دولت و شرکت ملی نفت به ازای مطالبات نجومی از وی، همچنان خبرساز می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ در تازه ترین مورد، ابهام های مالی عجیبی در مورد برخی تصمیمات و اقدامات در هواپیمایی قشم ایر ـ که سهام آن در ازای بخشی از بدهی زنجانی به شرکت ملی نفت ایران واگذار شده ـ شنیده می شود که ریشه در دولت گذشته دارد.

ماجرا از جایی شروع شد که مالکیت و اداره این ایرلاین سابقا موفق، نوپا و سودده، به دولت واگذار شد.

جنبه مثبت این اتفاق، بازگرداندن بخشی از بیت المال برای جلوگیری از اتلاف منابع متعلق به مردم بود، اما دولت که ثابت کرده، تاجر خوبی نیست، از همینجا اقدامات مخرب خود را در سه دوره پیاپی مدیریتی رقم زد، به نحوی که تصمیم گرفت چند مسیر مهم پروازی خود را در قالب قرارداد های چارتر به شرکت های خصوصی واگذار کند! آن هم خطوطی که به هیچ عنوان مشکل مسافر نداشتند و فروش آن ها تقریبا تضمین شده بود.

از اینجا واگذاری بدون منطق تجاری پرواز ها با قیمت های بسیار پایین نسبت به سطح بازار به چارترکننده ها آغاز شد و سود های فوق تصور برای طرف مقابل ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدیل قیمت و شرایط به نفع چارترکننده برنده، بعد از مزایده!

تعدیل قیمت و شرایط به نفع چارترکننده برنده، بعد از مزایده!