مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:352022-01-01فرهنگي

قول وزیر ارشاد برای حمایت «بدون محدودیت» از جشنواره تئاتر فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری جشنواره تئاتر فجر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه جمعه دهم دی به تماشای نمایش تا اشکستان در مجموعه تئاتر شهر نشست و در حاشیه آن، - قول وزیر ارشاد برای حمایت بدون محدودیت از جشنواره تئاتر فجر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد امسال برای افزایش کیفیت جشنواره تئاتر فجر هیچ محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری جشنواره تئاتر فجر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه جمعه دهم دی به تماشای نمایش تا اشکستان در مجموعه تئاتر شهر نشست و در حاشیه آن، در پاسخ به پرسشی درباره میزان تخصیص بودجه جشنواره و همچنین تلاش برای گستردگی برگزاری آن در استان های مختلف، تاکید کرد: ما امسال برای افزایش کیفیت جشنواره هیچ محدودیتی نداریم.

اسماعیلی با اشاره به افزایش کیفیت برگزاری این رویداد گفت: دوستان ما در اداره کل هنر های نمایشی و جشنواره، هر درخواستی در راستای افزایش کیفیت این رویداد داشته باشند، خواسته هایشان را برآورده کنیم.

همچنین حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر هم با توجه به صحبت های وزیر ارشاد درباره بودجه جشنواره گفت: بودجه جشنواره از ماه های قبل طی جلسات متعددی که در دبیرخانه با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزیر ارشاد برای حمایت «بدون محدودیت» از جشنواره تئاتر فجر

قول وزیر ارشاد برای حمایت «بدون محدودیت» از جشنواره تئاتر فجر