مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:202022-01-01پزشكي

احساس خستگی مداوم نشانه بیماری جدی است؟


احساس خستگی مداوم امروز یک شکایت رایج است، اما گاهی اوقات خستگی می تواند نشانه مشکل جدی تری باشد.

- جی پلاس ؛ سیندو صدقی که در کلینیک اسمارت لندن کار می کند، می گوید: اغلب اوقات، خستگی ناشی از ساعات کار طولانی، خواب ضعیف، استرس و کم آبی بدن است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ صدقی افزود: گاهی اوقات مشکلات جدی تری وجود دارد که نیاز به معاینات بیشتر دارد و علائمی وجود دارد که بهتر است توسط پزشک معاینه شود.

1- احساس خستگی طولانی مدت: اگر به اندازه کافی استراحت می کنید، اما با وجود آن احساس خستگی و تشنگی مداوم دارید، ممکن است نشان دهنده ابتلا به دیابت باشد که با برخی علائم دیگر مانند کاهش وزن، یبوست و عفونت های مکرر همراه است.

2- ورزش می کنید و از رژیم غذایی سالم پیروی می کنید، اما خسته هستید و وزن کم نمی کنید اگر بر خلاف اطرافیانتان احساس سرما می کنید و در خانم ها دچار یبوست و قاعدگی نامنظم می شوید در این صورت ممکن است کم کاری تیرویید داشته باشید هورمونی به نام هورمون تیرویید، که برای عملکرد تقریباً همه اندام های ما ضروری است.

3- بعد از انجام فعالیت هایی که قبلا به راحتی انجام می دادید احساس خستگی می کنید اگر احساس تنگی نفس و ضربان قلب سریع می کنید ممکن است دچار کم خونی شده باشید به این معنی که گلبول های قرمز اکسیژن کافی را در بدن شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس خستگی مداوم نشانه بیماری جدی است؟

احساس خستگی مداوم نشانه بیماری جدی است؟