مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:052022-01-01سياسي

معرفی مجموعه روایت های مردمی از ایام شهادت سردارسلیمانی


پنج کتاب منعکس کننده روایت های مردمی از ایام شهادت حاج قاسم، یکشنبه 12 دی ماه در نشستی تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می شود.

- ، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کتاب های منعکس کننده روایت های مردمی از ایام شهادت حاج قاسم، یکشنبه 12 دی ماه در نشستی تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می شوند.

ابرقدرت خداست خاطرات مردم همدان از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، حافظ دل ها خاطرات مردم شیراز از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار سربِدارها خاطرات مردم سبزوار از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، بر شانه های کارون خاطرات مردم اهواز از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و یزله بر دجله خاطرات مردم عراق از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، پنج کتابی است که در این نشست مورد بررسی قرار می گیرند.

سید سعید آریانژاد، علیرضا اشرفی نسب، نرگس لقمانیان، مجید یوسفی و جمال یزدانی به عنوان سخنران در این برنامه حضور خواهند داشت.

علاقه مندان می توانند این نشست را از ساعت 14 تا 16 روز یکشنبه 12 دی ماه 1400 به صورت زنده از طریق آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی @khaneketab و اسکای روم به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مجموعه روایت های مردمی از ایام شهادت سردارسلیمانی

معرفی مجموعه روایت های مردمی از ایام شهادت سردارسلیمانی